Saturday, April 2, 2016

რეფლექსია

                                                         დღე მეორე


ინტელის ტენინგის მეორე დღე საინტერესო იყო იმით რომ გავეცანი ბროშურის შექმნის თავისებურებებს, ასევე  მიზნების და სტანდარტების განსაზღვრას და ასევე ვისწავლეთ როგორ დავსვა გაკვეთილის თემიდან და მიზნიდან გამომდინარე საკვანძო კითხვები.



                                                        დღე მესამე



ინტელის ტრენინგის მესამე დღეს გავეცანით შეფასების მეთიდებს, საშუალებებს და ინსტრუმენტებს, ასევე ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის შაბლონზე და ბროშურაზზე.




                                                       დღე მეოთხე




ტრენინგის მეოთხე დღეს გავეცანით გოოგლის და დრაივის ისეთ ფუნქციებს რომლის შესახებაც აქამდე არ ვიცოდით. ასევე განვიხილეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შესრულებული ნაწილი, მივიღეთ შენიშვნები და მიმართულებები.




                                              დღე მეხუთე



ტრენინგის მეხუთე დღეს ვისწავლეთ საკუთარი პორტფოლიოების ბლოგზე გამოქვეყნება. ასევე ბროშურების უცვლელი ფორმატით დრაივზე ატვირთვა , განვიხილეთ და დავძლიეთ სხვა წვრილმანი  სირთულეები რასაც ვაწყდებოდით პერიუდულად ტექნიკური კუთხით. ასევე ტრენინგის დასასრულს განვიხილეთ თითოეული მონაწილის სასწავლო გეგმა  და მივიღეთ შენიშვნები.




                                           დღე მეექვსე


ტრენინგის მეექვსე დღეს კიდევ ერტხელ გავეცანით ერთმანეთის ნამუშევრებს გავაანალიზეთ გაურკვეველი დეტალები ასევე გავაკეთეთ ფოუვერ ფოინთში პროექტის თემის პრეზენტაცია მოსწავლის ამპლუაში რაც ძალიან საინტერესო აღმოჩნდა
 

                                           დღე მეშვიდე


ტრენინგის მეშვიდე დღეს გავეცანით საავტორო უფლებების ლეგალიზაციას, პოვერ პოინტში ვიდეოს და მუსიკის დადების ხერხებს


                                               
                                                    დღე მერვე


ტრენინგის მერვე დღეს კიდევ ერთხელ გავიხსენეთ ფოვერ-პოინტში ვიდეოს დადების ტექნოლოგიები და ასევე გავეცანითვ დიაგრამების შექმნის ტექნიკას



                                                          დღე მეცხრე


ტრენინგის ბოლო დღეს გავეცანით ეხსელში ბიუჯეტის გაკეთების ხერხებს და  შევქმენით ელექტრონული სახელოსნო. ასევე გავაკეთეთ საკუთარი პროექტების პრეზენტაცია, მივიღეთ დადებითი და უარყოფითი შეფასებები როგორც ჯგუფის წევრებისგან ასევე ტრენერისგან.
ps: საბოლოო ჯამში ტრენინგი საინტერესო და ბევრისმომცემი აღმოჩნდა...






2 comments:

  1. რეფლექსია წერე პირველ პირში
    პროექტის გეგმაში უფრო ნათლად ჩამოაყალიბე "პროექტის მოკლე აღწერა", მიუთითე სამიზნე ჯგუფი (კლასი)

    ReplyDelete
  2. პროექტის გეგმაში გაურკვეველია ხანგრძლივობა, დასასრულებელია დიფერენცირებული სწავლება

    ReplyDelete